Főoldal
Társaságunkról
Menetrend
Ügyfélszolgálat
Díjszabás
Mobiljegy - mobilbérlet
Szolgáltatások
Közérdekű adatok
Beszerzések, közbeszerzések
  • Tüke Busz - tömegközlekedés Pécsen
  • Tüke Busz - tömegközlekedés Pécsen
  • Tüke Busz - tömegközlekedés Pécsen
  • Tüke Busz - tömegközlekedés Pécsen

Hírek

Marad a fordított 3-as és 6-os


Marad a fordított 3-as és 6-os Az Árpád felüljáró felhajtó ágának átadásával nem kerülnek vissza eredeti útvonalukra a 3-as és 6-os jelzésű autóbuszok.

A nyári időszakban diákmunkások bevonásával elvégzett felmérés alapján megállapítást nyert, hogy a 3-as és 6-os buszokat napi szinten igénybe vevő utasaink 49%-a mindkét körüljárási irányt megfelelőnek ítéli, 28%-uk szerint azonban az ideiglenes (Ipar utca irányú) kör az optimálisabb, és a megkérdezettek csak 23%-a fogalmazott úgy, hogy a körüljárás az eredeti irányban ideális.
Statisztikailag 99,5%-os biztonsággal elmondható, hogy a többségnek az ideiglenes körüljárás a megfelelő.
Szakmai érvünk a megfordított irány mellett, hogy az új, Főpályaudvarról induló 70-es buszcsalád Kertváros irányába egy megállóból indul a 3-as és 6-os buszokkal (a belvárosi megállók többsége estében), így azonos oldalon sűrűbben számíthatnak buszokra utasaink. Számításaink szerint így napi szinten mintegy 56 órával utaznak kevesebbet a kertvárosiak.
Amennyiben visszafordulna a körüljárás, akkor a Temető – Maléter Pál út felé közlekedő 70-es és 6-os buszjáratok egymással szemben állnának meg a belvárosi részen, ami a komfortérzeten és a követési időkön is jelentősen rontana. A további hálózatfejlesztési javaslatokba – peremkerületi járatok, vasasi, hirdi, patacsi, ürögi buszjáratok Belvárosba való bekötésébe – sem illene bele a belvárosi körüljárás eredeti irányba való visszaállítása, így azt a következő menetrendváltásig felfüggesztjük, és a lehetőségeket közlekedésszakmai szempontok alapján tovább vizsgáljuk.


« vissza

Pályázatok
Pécs Pécs Holding Zrt. BIOKOM Tettye Forrásház Pécsi Tudományegyetem Janus Pannonius Múzeum EUNet 2000 Regionális Informatikai Közhasznú Nonprofit Kft. Magyar Közlekedési Szövetség VOLÁN Egyesülés DDOP-s pályázat - Új Széchenyi Terv