2020. december 2-án és 3-án 8.00 órától 15.00 óráig aszfaltozási munkálatokat végeznek Puskin téren.


Ezért az autóbuszok az alábbi terelőútvonalon közlekednek a Dózsa György utca irányába:

Budai Állomás – Zsolnay Vilmos út – Engel János utca – Vadász utca – Dózsa György utca forduló, majd eredeti útvonalon tovább.

Kimaradó megálló: Gyárvárosi templom (LIDL). Ideiglenes megálló: Gyárvárosi templom (Zsolnay Vilmos út).


Megértésüket köszönjük!

Tüke Busz Zrt.
2020. december 1.



Főoldal
Társaságunkról
Menetrend
Ügyfélszolgálat
Díjszabás
Mobiljegy
Szolgáltatások
  • Tüke Busz - tömegközlekedés Pécsen
  • Tüke Busz - tömegközlekedés Pécsen
  • Tüke Busz - tömegközlekedés Pécsen
  • Tüke Busz - tömegközlekedés Pécsen

Forgalmi hírek

Forgalomkorlátozás a Puskin téren

2020. december 2-án és 3-án 8.00 órától 15.00 óráig aszfaltozási munkálatokat végeznek Puskin téren.
2020. december 01.

Megváltozik az autóbuszok 20 óra utáni menetrendje 2020. november 20-ától

A mért utasforgalmi adatok alapján a Tüke Busz Zrt. az esti és éjszakai járatainak menetrendjét 2020. november 20-tól, péntektől módosítja. A 20 és 21 óra közötti esti időszakban a megszokottnál ritkábban közlekednek majd a járatok. A csökkentett menetrend legfontosabb változása a kertvárosi járatokat érinti: 21 óra után már csak a 973-as jelzésű, éjszakai járatok közlekednek a déli városrészbe. A keleti és nyugati városrész fő buszvonalain a megszokottnál kevesebb járat szállítja az utasokat.
2020. november 19.

Útlezárás a Jurisics Miklós utcában

Gázszivárgás hibaelhárítási munkák miatt 2020. november 4-én 8:30-tól (előreláthatóan november 9-én üzemkezdetig) teljes szélességében lezárásra kerül a Jurisics Miklós utca a Fejér Lipót utcai kereszteződéstől északra. Ezért az érintett (31, 32, 32Y, 34Y, 35Y, 36, 932) járatok terelőútvonalon közlekednek.
2020. november 03.

Mindenszentek közlekedési rendje

Mindenszentek és halottak napján – a várhatóan növekvő utasforgalom miatt – 2020. október 31-én és november 1-jén a Pécsi Köztemetőt érintő járatainkat az alábbiak szerint közlekedtetjük:
2020. október 29.

Mobiljegy

Gyakori kérdések




o Mi az a Közlekedési mobiljegy?
A közlekedési mobiljegy/bérlet egy mobilapplikáción keresztül megvásárolható utazási jogosultság. A mobilalkalmazásban megvásárolható menetjegyek és bérletek a papír alapú menetjegyek és bérletek elektronikus változatának felelnek meg, melyek azoktól a megvásárlás és érvényesítés módjában és az utazási jogosultság ellenőrzésének tekintetében különböznek.

o Milyen jegyek, bérletek érhetők el?

Elővételben váltott menetjegy, melynek felhasználási feltételeiről a http://tukebusz.hu/ oldalon tájékozódhat. A bérlet típusú értékcikkek a mobilapplikációban még nem elérhetőek.

o Milyen technikai feltételekkel lehet használni az applikációt?
Az applikáció legalább Android 5 vagy iOS 10 operációs rendszerű telefonra telepíthető. Fontos, hogy a telefon kamerája működőképes legyen, hiszen az applikáció használata során szükség lehet a kamera használatára.
Ezen felül elengedhetetlen, hogy a telefon aktív adatkapcsolattal, azaz internetes elérhetőséggel rendelkezzen mind a vásárlás, mind az utazás során.

o Hogyan fizethetek?

Közvetlenül bankkártyával az OTP SimplePay biztonságos fizetési felületén keresztül, vagy belső egyenlegre feltöltött összeg terhére. A belső egyenleg feltöltése is bankkártyával, az OTP SimplePay fizetési felületén keresztül történik.

o Hogyan kapom meg a számlát?
A számlázási módok eltérőek, attól függően, hogy Ön mely szolgáltató applikációját használja. A pontos részletekről érdeklődjön a mobilapplikációt üzemeltető szolgáltatónál.

o Mindenképp szükség van regisztrációra?

Igen, a mobiljegy használata regisztrációhoz kötött. Ugyanakkor, ha már rendelkezik az Ön által használni kívánt applikációhoz tartozó regisztrációval, akkor nem szükséges újra regisztrálnia. A regisztráció az Ön által használt applikáció üzemeltetőjénél történik.

o Honnan tölthető le az applikáció?
A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. oldalán (https://mobiljegy.nmzrt.hu/) megtalálható az Önnek megfelelő alkalmazás, amelyben elérhető a mobiljegy.

o Regisztrációkor meg kell adnom a bankkártya adataimat?

Nem. Csak vásárlás vagy egyenleg feltöltés során.

o Csak magánszemélyként vagy cégként is regisztrálhatok?

Mindkét jogi formában regisztrálhat, azonban a regisztrációt követően nincs mód ennek megváltoztatására. Amennyiben szüksége lenne mindkét jogi formára, lehetősége van külön regisztrációt létrehozni, hiszen egy e-mail-címmel több regisztráció is lehetséges, csupán a felhasználónévnek kell különböznie.

o A mobiljegyek ára különbözik-e a papír alapú jegyek árától?
Nem.

o Milyen adatokat kell megadnom a vásárláshoz?

Csak a megvásárolni kívánt jegy darabszámát. Amennyiben bankkártyával fizet, kártyaadatait az OTP SimplePay biztonságos fizetési felületén kell megadnia.

o Hol találom meg a megvásárolt jegyemet?
Sikeres fizetést követően az applikációban a még nem érvényes jegyek között jelenik meg először a megvásárolt jegy, amely az érvényesítést követően automatikusan átkerül az érvényes jegyek közé.

o Vissza tudom-e váltani a megvásárolt jegyemet?

A visszaváltási szabályok a Tüke Busz Zrt. üzletszabályzatához igazodnak. A menetjegy nem váltható vissza, a megváltott jegyet a vásárlástól számított két éven belül lehet felhasználni.

o Mi a teendő, ha a bankomtól értesítést kapok a fizetett összeg terheléséről, de az applikációban nem jelent meg a megvásárolt jegy vagy bérlet?
Kérjük, először ellenőrizze az applikáción belül a még nem érvényes jegyek között a megvásárolt jegyet.
Abban az esetben, ha sem a még nem érvényes jegyek között, sem az egyenlegen nem jelent meg a vásárlás, akkor kérjük, forduljon számlavezető bankjához.

o Mi a teendő az utazás megkezdése előtt?
A járműre való felszállás előtt válassza ki a már megvásárolt menetjegyét, nyomja meg az „Érvényesítés járművön” feliratú gombot, majd olvassa be a járművön elhelyezett érvényesítő kódot. A sikeres beolvasás után az alkalmazásban megjelenő animált szimbólumot kell bemutatnia a sofőrnek vagy a személyzetnek. A járványügyi időszakban, amíg az elsőajtós felszállási rend szünetel, a beolvasáskor megjelenő animált szimbólumot nem kell bemutatni az autóbuszvezetőnek az utazás megkezdése előtt, azonban ellenőrzés esetén a mobiljegy érvényességét az üzletszabályzatban előírtak szerint igazolni kell.

o Mit tegyek, ha van érvényes jegyem, de lemerült a telefonom, vagy nincs aktív mobil adatkapcsolatom?
Kérjük, gondoskodjon telefonja megfelelő töltöttségi szintjéről, hiszen lemerült telefonon, illetve adatkapcsolat nélkül nem tudja bemutatni jegyét, így a sofőr, vagy a személyzet megtagadhatja Öntől az utazásban való részvételt, illetve a jegyellenőrök pótdíjazhatják.

o Hol jelezhetem a mobiljeggyel kapcsolatos észrevételeimet, esetleges hibákat? Hol kérhetek segítséget?
A mobiljeggyel kapcsolatos általános észrevételeit, kérdéseit az alábbi elérhetőségek valamelyikén jelezheti:
 telefonon a +36/72-510-992 telefonszámon,
 e-mail-en az ugyfelszolgalat@tukebusz.hu címen,
 személyesen a Tüke Busz Zrt. ügyfélszolgálatán
 (Millennium Üzletház 7621 Pécs, Rákóczi út 60.), a nyitva tartásról a http://www.tukebusz.hu/tartalmak/Ugyfelszolgalat oldalon tájékozódhat.

Kifejezetten technikai problémák (pl. alkalmazás működésével, fizetési folyamattal, számlával kapcsolatos kérdések) esetén, kérjük, forduljon a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. ügyfélszolgálatához az alábbi elérhetőségeken:
 +36-36-889-889
 ugyfelszolgalat@nmzrt.hu.



« vissza

Hírek

Újraindult az Egészségügyi Dolgozói Járat

A járatok Kertváros és a PTE Klinikai Központ Koronavírus Ellátó Központ (Kórház tér megálló), illetve a Janus Pannonius Klinikai Tömb (Klinikák megálló) között, a korábban megszokottnál sűrűbben közlekednek, és menetrendjük a reggel 6 és 7, valamint a délután 18 és 19 órai műszakváltáshoz igazodik.
2020. november 25.

Pályázatok
Pécs Pécs Holding Zrt. BIOKOM Tettye Forrásház Pécsi Tudományegyetem Janus Pannonius Múzeum EUNet 2000 Regionális Informatikai Közhasznú Nonprofit Kft. Magyar Közlekedési Szövetség VOLÁN Egyesülés DDOP-s pályázat - Új Széchenyi Terv