Forgalmi hírek
Közmű rekonstrukció a Szigeti úton
2021. március 1-jén 8.00 órától, ivóvíz közműrekonstrukció miatt - 2021. augusztus 31-éig - lezárják az átmenő forgalom elől a Szigeti út Tüzér utca és Szántó Kovács János utca közötti szakaszát.2021. február 22.
Teljes útzár az Ifjúság útján
2021. február 13-án 8.00 órától 14.00 óráig az „Ifjúság útja” elnevezésű megállók, valamint az Ifjúság útja egy szakasza lezárásra kerül.2021. február 12.
Közlekedési információk - télies időjárás
2021.01.10-én 21:40 órától a Tüke Busz Zrt. valamennyi járata teljes útvonalon közlekedik.2021. január 10.
Ünnepi menetrend részletei 2020-ban
2020. december 21-étől 2021. január 3-áig Társaságunk módosított menetrend szerint közlekedteti autóbuszjáratait.2020. december 15.
Mobiljegy
Gyakori kérdések
o Mi az a Közlekedési mobiljegy?
A közlekedési mobiljegy/bérlet egy mobilapplikáción keresztül megvásárolható utazási jogosultság. A mobilalkalmazásban megvásárolható menetjegyek és bérletek a papír alapú menetjegyek és bérletek elektronikus változatának felelnek meg, melyek azoktól a megvásárlás és érvényesítés módjában és az utazási jogosultság ellenőrzésének tekintetében különböznek.
o Milyen jegyek, bérletek érhetők el?
Elővételben váltott menetjegy, melynek felhasználási feltételeiről a http://tukebusz.hu/ oldalon tájékozódhat. A bérlet típusú értékcikkek a mobilapplikációban még nem elérhetőek.
o Milyen technikai feltételekkel lehet használni az applikációt?
Az applikáció legalább Android 5 vagy iOS 10 operációs rendszerű telefonra telepíthető. Fontos, hogy a telefon kamerája működőképes legyen, hiszen az applikáció használata során szükség lehet a kamera használatára.
Ezen felül elengedhetetlen, hogy a telefon aktív adatkapcsolattal, azaz internetes elérhetőséggel rendelkezzen mind a vásárlás, mind az utazás során.
o Hogyan fizethetek?
Közvetlenül bankkártyával az OTP SimplePay biztonságos fizetési felületén keresztül, vagy belső egyenlegre feltöltött összeg terhére. A belső egyenleg feltöltése is bankkártyával, az OTP SimplePay fizetési felületén keresztül történik.
o Hogyan kapom meg a számlát?
A számlázási módok eltérőek, attól függően, hogy Ön mely szolgáltató applikációját használja. A pontos részletekről érdeklődjön a mobilapplikációt üzemeltető szolgáltatónál.
o Mindenképp szükség van regisztrációra?
Igen, a mobiljegy használata regisztrációhoz kötött. Ugyanakkor, ha már rendelkezik az Ön által használni kívánt applikációhoz tartozó regisztrációval, akkor nem szükséges újra regisztrálnia. A regisztráció az Ön által használt applikáció üzemeltetőjénél történik.
o Honnan tölthető le az applikáció?
A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. oldalán (https://mobiljegy.nmzrt.hu/) megtalálható az Önnek megfelelő alkalmazás, amelyben elérhető a mobiljegy.
o Regisztrációkor meg kell adnom a bankkártya adataimat?
Nem. Csak vásárlás vagy egyenleg feltöltés során.
o Csak magánszemélyként vagy cégként is regisztrálhatok?
Mindkét jogi formában regisztrálhat, azonban a regisztrációt követően nincs mód ennek megváltoztatására. Amennyiben szüksége lenne mindkét jogi formára, lehetősége van külön regisztrációt létrehozni, hiszen egy e-mail-címmel több regisztráció is lehetséges, csupán a felhasználónévnek kell különböznie.
o A mobiljegyek ára különbözik-e a papír alapú jegyek árától?
Nem.
o Milyen adatokat kell megadnom a vásárláshoz?
Csak a megvásárolni kívánt jegy darabszámát. Amennyiben bankkártyával fizet, kártyaadatait az OTP SimplePay biztonságos fizetési felületén kell megadnia.
o Hol találom meg a megvásárolt jegyemet?
Sikeres fizetést követően az applikációban a még nem érvényes jegyek között jelenik meg először a megvásárolt jegy, amely az érvényesítést követően automatikusan átkerül az érvényes jegyek közé.
o Vissza tudom-e váltani a megvásárolt jegyemet?
A visszaváltási szabályok a Tüke Busz Zrt. üzletszabályzatához igazodnak. A menetjegy nem váltható vissza, a megváltott jegyet a vásárlástól számított két éven belül lehet felhasználni.
o Mi a teendő, ha a bankomtól értesítést kapok a fizetett összeg terheléséről, de az applikációban nem jelent meg a megvásárolt jegy vagy bérlet?
Kérjük, először ellenőrizze az applikáción belül a még nem érvényes jegyek között a megvásárolt jegyet.
Abban az esetben, ha sem a még nem érvényes jegyek között, sem az egyenlegen nem jelent meg a vásárlás, akkor kérjük, forduljon számlavezető bankjához.
o Mi a teendő az utazás megkezdése előtt?
A járműre való felszállás előtt válassza ki a már megvásárolt menetjegyét, nyomja meg az „Érvényesítés járművön” feliratú gombot, majd olvassa be a járművön elhelyezett érvényesítő kódot. A sikeres beolvasás után az alkalmazásban megjelenő animált szimbólumot kell bemutatnia a sofőrnek vagy a személyzetnek. A járványügyi időszakban, amíg az elsőajtós felszállási rend szünetel, a beolvasáskor megjelenő animált szimbólumot nem kell bemutatni az autóbuszvezetőnek az utazás megkezdése előtt, azonban ellenőrzés esetén a mobiljegy érvényességét az üzletszabályzatban előírtak szerint igazolni kell.
o Mit tegyek, ha van érvényes jegyem, de lemerült a telefonom, vagy nincs aktív mobil adatkapcsolatom?
Kérjük, gondoskodjon telefonja megfelelő töltöttségi szintjéről, hiszen lemerült telefonon, illetve adatkapcsolat nélkül nem tudja bemutatni jegyét, így a sofőr, vagy a személyzet megtagadhatja Öntől az utazásban való részvételt, illetve a jegyellenőrök pótdíjazhatják.
o Hol jelezhetem a mobiljeggyel kapcsolatos észrevételeimet, esetleges hibákat? Hol kérhetek segítséget?
A mobiljeggyel kapcsolatos általános észrevételeit, kérdéseit az alábbi elérhetőségek valamelyikén jelezheti:
telefonon a +36/72-510-992 telefonszámon,
e-mail-en az ugyfelszolgalat@tukebusz.hu címen,
személyesen a Tüke Busz Zrt. ügyfélszolgálatán
(Millennium Üzletház 7621 Pécs, Rákóczi út 60.), a nyitva tartásról a http://www.tukebusz.hu/tartalmak/Ugyfelszolgalat oldalon tájékozódhat.
Kifejezetten technikai problémák (pl. alkalmazás működésével, fizetési folyamattal, számlával kapcsolatos kérdések) esetén, kérjük, forduljon a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. ügyfélszolgálatához az alábbi elérhetőségeken:
+36-36-889-889
ugyfelszolgalat@nmzrt.hu.
« vissza
Hírek
Tájékoztató
A Kormány 27/2021. (I. 29) Korm. rendeletében 2021. február 8. napjától veszélyhelyzetet hirdet ki Magyarországra az élet és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó koronavírus világjárvány következményeinek elhárítása kapcsán, egyúttal a veszélyhelyzetben hozott 2021. február 8. napjáig érvényes rendkívüli intézkedéseket a meglévő kötelezettségek változatlanul hagyásával továbbra is fenntartja.2021. február 04.
újra működnek a kijelzők a pécsi járatokon
2020. december 25.
Átmenetileg nem működnek a Tüke Busz Zrt. elektronikus kijelzői
2020. december 24.
Bővül a veszélyhelyzet idején ingyenesen utazók köre
Bővült azoknak az utazóknak a köre, akik a járvány miatt elrendelt veszélyhelyzet idején térítésmentesen vehetik igénybe a közösségi közlekedést, így Pécsett a Tüke Busz Zrt. járatait.2020. december 17.